Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

SP 1 Łazy

Rozwijamy umysły młodych ludzi

Mapa

strony

Aktualności

„BĄDŹ KUMPLEM NIE DOKUCZAJ”

„BĄDŹ KUMPLEM NIE DOKUCZAJ”

W lutym uczniowie klas I – III z naszej szkoły brali udział w kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem nie dokuczaj”. Kampania „Bądź kumplem, nie dokuczaj” promuje model koleżeńskich zachowań i przeciwdziała dokuczaniu rówieśnikom. W tym roku ambasadorem kampanii został znany skoczek narciarski Kamil Stoch. Cartoon Network wraz z ambasadorem Kamilem Stochem promują ideę równości wśród dzieci i propagują koleżeńskie postawy. Pokazują, że niezależnie od różnic, każdy zasługuje na szacunek  i poczucie bezpieczeństwa w swoim otoczeniu.  W czasie zajęć uczniowie dowiedzieli się, jak ważnymi wartościami w życiu człowieka są: życzliwość, posiadanie kumpla/kumpeli, wzajemne dbanie o siebie, wspólne działanie, pomoc i wsparcie. Na stronie badzkumplem .cartoonnetwork.pl dzieci oglądały spot z Ambasadorem akcji Kamilem Stochem (naszym  mistrzem  olimpijskim i mistrzem świata w skokach narciarskich), zapoznały się z różnymi propozycjami zadań w jaki sposób możemy dbać o siebie i innych. Wszyscy uczniowie wzięli udział w mini projekcie „Jak pomagam innym” i wykonali kolaż odnoszący się do tego tematu. Uczniowie w swoich pracach przedstawili, jak pomagają innym. W ramach akcji powstało wiele ciekawych prac plastycznych.

05

MAR

2021

17

razy

czytano

72/156

sp1lazy.jur.pl

Zdjęcie:
Logo serwisu.

Szkoła Podstawowa
Nr 1 w Łazach

Zdjęcie:
Zdjęcie:
Zdjęcie:

Wyszukaj na stronie

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Zdjęcie:

Zdjęcie:

Zdjęcie:

Zdjęcie:

Uruchom

Wstrzymaj

Przewiń animację o jedno pole w lewo.

Przewiń animację o jedno pole w prawo.

Wstrzymaj

Uruchom

Przewiń animację o jedno pole w lewo.

Przewiń animację o jedno pole w prawo.

Formularz kontaktowy

Pytanie do burmistrza

Zgłoś usterkę

Ukryj moduł.